Dragi budući korisnici, prvenstveno Vam želimo zahvaliti na interesu za Vaš ured d.o.o. Želja nam je da Vam svaki mjesec Vašeg poslovanja olakšamo što je više moguće i nadamo se da ćete naći uslugu koja Vam može pomoći u svakodnevnom poslovanju. Naše su usluge sastavljene tako da obuhvaćaju što veći spektar poslova koje možemo preuzeti umjesto Vas ali uvijek smo otvoreni sugestijama sa Vaše strane kao i kritikama koje će pomoći obostranom zadovoljstvu. Ono što možete očekivati od nas je profesionalnost, brzinu, stručnost i maksimalnu angažiranost te sa punim povjerenjem odrađivanje poslova možete prepustiti našem stručnom timu. Prilikom osnivanja tvrtke kao i u početnoj komunikaciji sa našim klijentima uvijek se postavljalo pitanje...

"ŠTA RADI ADMINISTRATOR?", pa bismo prvo htjeli pojasniti odnosno navesti jedan veliki niz poslova koje administrator obavlja:

  • koordiniranje --> organiziranje i nadziranje određenih poslovnih aktivnosti
  • prikupljanje i analiza podataka (npr.traženje najbolje ponude)
  • izvještavanje - priprema i upravljanje korespodencijom, izvještajima i dokumentima
  • praćenje troškova i budžeta
  • vođenje projekata
  • praćenje radnog vremena djelatnika
  • poslovna komunikacija:
  • telefonska in/out (odgovaranje na pozive npr.dobavljači, kupci, knjigovođa,prevoditelj....)
  • dopisna (faks,pošta,mail)
  • praćenje ulaznih / izlaznih računa i pošte
  • evidencija locco vožnje
  • praćenje naplate te slanje opomena po potrebi
  • robne kalkulacije
  • plaćanje računa putem FINA-e ili interneta
  • vođenje raznih evidencija
  • organiziranje putovanja, događanja, seminara, sastanaka, edukacija...
  • slanje i zaprimanje pošte uz evidenciju
  • organiziranje i održavanje baze podataka
  • postavljanje i održavanje sustava arhiviranja
  • pripremanje promo materijala
  • posredovanje kod pripremanja prijevoda
  • odlazak na FINA-u, banku, kod knjigovođe

A "ŠTO RADI TAJNICA?"


Tajnica osim  navedenih dodatno obavlja i slijedeće poslove:

  • vođenje sastanaka i zapisnika sa istih te nakon izrade prosljeđivanje/distribuiranje ostalim učesnicima i drugim suradnicima (minutes of meeting)
  • komunikacija sa suradnicima i klijentima
  • organiziranje eventa
  • delegiranje (dodjeljivanje konkretnog zadatka ili projekta drugoj osobi) te praćenje provedbe istog
  • održavanje rasporeda i kalendara
  • rješavanja iznenadnih situacija
  • postavljanje prioriteta i kreiranje strategije aktivnosti usmjerene na prioritete i sustavno obavljanje zadataka
  • preuzimanje poziva


Kao što možete primijetiti posao tajnice ne razlikuje se previše od poslova administratora ali mogli bismo zaključiti da je tajnica Vaša "desna ruka", osoba koju možete i pozvati na sastanak izvan ureda, osoba koja će Vam skuhati kavu, koja će Vam se javljati na telefon i brinuti o Vašem dnevnom rasporedu.