Dragi budući korisnici, prvenstveno Vam želimo zahvaliti na interesu za Vaš ured d.o.o.
Želja nam je da Vam svaki mjesec Vašeg poslovanja olakšamo što je više moguće i nadamo se da ćete naći uslugu koja Vam može pomoći u svakodnevnom poslovanju.
Naše su usluge sastavljene tako da obuhvaćaju što veći spektar poslova koje možemo preuzeti umjesto Vas ali uvijek smo otvoreni sugestijama sa Vaše strane kao i kritikama koje će pomoći obostranom zadovoljstvu.
Ono što možete očekivati od nas je profesionalnost, brzinu, stručnost i maksimalnu angažiranost te sa punim povjerenjem odrađivanje poslova možete prepustiti našem stručnom timu.
Prilikom osnivanja tvrtke kao i u početnoj komunikaciji sa našim klijentima uvijek se postavljalo pitanje...
- koordiniranje --> organiziranje i nadziranje određenih poslovnih aktivnosti
- prikupljanje i analiza podataka (npr.traženje najbolje ponude)
- izvještavanje - priprema i upravljanje korespodencijom, izvještajima i dokumentima
- praćenje troškova i budžeta
- vođenje projekata
- praćenje radnog vremena djelatnika
- poslovna komunikacija:
- telefonska in/out (odgovaranje na pozive npr.dobavljači, kupci, knjigovođa,prevoditelj....)
- dopisna (faks,pošta,mail)
- praćenje ulaznih / izlaznih računa i pošte
- evidencija locco vožnje
- praćenje naplate te slanje opomena po potrebi
- robne kalkulacije
- plaćanje računa putem FINA-e ili interneta
- vođenje raznih evidencija
- organiziranje putovanja, događanja, seminara, sastanaka, edukacija...
- slanje i zaprimanje pošte uz evidenciju
- organiziranje i održavanje baze podataka
- postavljanje i održavanje sustava arhiviranja
- pripremanje promo materijala
- posredovanje kod pripremanja prijevoda
- odlazak na FINA-u, banku, kod knjigovođe
A "ŠTO RADI TAJNICA?"
Tajnica osim navedenih dodatno obavlja i slijedeće poslove:
- vođenje sastanaka i zapisnika sa istih te nakon izrade prosljeđivanje/distribuiranje ostalim učesnicima i drugim suradnicima (minutes of meeting)
- komunikacija sa suradnicima i klijentima
- organiziranje eventa
- delegiranje (dodjeljivanje konkretnog zadatka ili projekta drugoj osobi) te praćenje provedbe istog
- održavanje rasporeda i kalendara
- rješavanja iznenadnih situacija
- postavljanje prioriteta i kreiranje strategije aktivnosti usmjerene na prioritete i sustavno obavljanje zadataka
- preuzimanje poziva
Kao što možete primijetiti posao tajnice ne razlikuje se previše od poslova administratora ali mogli bismo zaključiti da je tajnica Vaša "desna ruka", osoba koju možete i pozvati na sastanak izvan ureda, osoba koja će Vam skuhati kavu, koja će Vam se javljati na telefon i brinuti o Vašem dnevnom rasporedu.