smanjenje troškova korištenja ureda: - ne trebate imati u najmu cijeli ured koji je ponekad i prevelik - ne treba uložiti u uređenje i opremu ureda


 smanjenje troškova djelatnika: - naše usluge svakako su niže od troškova koji nastaju kod zaposlenja jednog djelatnika - nema bolovanja, nema godišnjeg, nema porodiljnog

 jednostavnost: - sve je u cijeni: najam, oprema, režije, djelatnik, usluga - nema stalnog vezanja za stalno zaposlene osobe - nema brige o računima, čišćenju, servisiranju opreme - nema brige oko nabave uredskog materijala, popravaka,održavanja


prezentacija: - korisnik može odavati dojam ozbiljnosti i mogućnosti posjedovanja vlastitog ureda sa tajnicom

 dodatne usluge: - korištenje usluga kafića/restorana, dućana - korištenje poštanskog sandučića, telefona i adrese - prevoditeljske usluge - računovodstvene usluge - osiguranje - usluge kontrole kvalitete usluge - usluge informatičara


dostupnost:- redovna dostupnost 9-15h - dostupnost po potrebi/dogovoru

krojenje cijene po vlastitim potrebama:          - mogućnost plaćanja samo određenih usluga, ovisno o potrebi - korištenje usluge mjesečno, tjedno ili po satu - korištenje paketa uz povoljnije cijene - raznovrsnost ponude (pc, printer,faks, telefon,pošta,radno mjesto,administrator,tajnica, internet,osobni asistent)


time management: - učinkovito upravljanje vremenom - prepuštanje poslova koji su "otimači" vremena nekome tko zna kako se to radi - fokusiranje na bitno u svom određenom poslovanju



sigurnost: - sigurnost da će posao biti stručno, brzo i učinkovito napravljen


mali rizik: - ukoliko niste zadovoljni uslugom uvijek je možete prestati koristiti bez obaveza, opravdanja i objašnjenja niste uložili veliki novac u prostor koji više ne možete plaćati ili koristiti nise uložili uedukaciju djelatnika